2007. augusztus 22., szerda

sztímpank....

.. értemén hogy idöggép de mi hajcsa...?

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

nekem nem egy időgép jutott eszembe hirtelen, hanem inkább a Ragyogás Stephen Kingtől :D

B'rg írta...

Méééé?

Névtelen írta...

Abban volt vmi bojler a pincében, amiből naponta 2x ki kellett engedni a gőzt, különben felrobban...a végén robbant is :)
Mondjuk ezt a filmből jól kihagyták..

Névtelen írta...

no reaction? :)

B'rg írta...

...em emléxem, pedig olvastam...

Névtelen írta...

ezisteccik.

a ragyogásban a nemajacknicholsonos-verzióban van benne a végén konkrétan a felrobbanó gázkazán.

asIknow...

Névtelen írta...

ja, megmer' c vótam, vagy mifene.
csak hogy tuggyátok, ki okoskodott ide.

tehát c.

Névtelen írta...

nem tudom a Jack Nicholsonosból miért lett kihagyva...a könyv az alap, abban benne volt a kazános rész, jóóól vizualizáltam is, anno mikor olvastam -épp készülök megnézni a Mennyei próféciát, de félő, hogy nem kéne, mert lehet h az is jól felülirja a kis elképzelt jeleneteimet..:/

B'rg írta...

Mennyei prófécia...? Ôôôô ... valamibôl kimaradtam?
Érdekes egyébként, hogy mifajta gondolathullámot indított el ez a szerencsétlen chronokazán...:D

Névtelen írta...

:DDD
Amúgy nem maradtál le semmiről csak megfilmeítették a kedvenc könyvem..nem Stephen King ugyan, de érdekes a sztori :)
http://ezokonyvhu.web-server.hu/?p=13